Samtale mellom Eva Fidjestøl og Edvin Edwardsen

Se video på YouTube. Som et resultat av at «noen snakket sammen», ble det 10. juni i år arrangert det vi kalte Eva Fidjestøl-seminaret om radioaktivitet og helse på Kulturhuset i Oslo. Seminaret ble tatt opp på video, dessverre litt ugreie opptak, men nå framover deler vi av innholdet. Første del vi legger ut, er … Fortsett å lese Samtale mellom Eva Fidjestøl og Edvin Edwardsen